Bank Spółdzielczy w Szumowie | Innowacyjny bank godny zaufania
  • Strona Główna
  • Klienci indywidualni
    • Rachunki ROR
    • Lokaty
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Podstawowy Rachunek Płatniczy
  • Przedsiębiorcy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
  • Rolnicy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
  • Bankowość elektroniczna
    • SMS Banking
    • Biometria
    • InternetBanking
    • HomeBanking
    • Karty VISA
    • Płatności Internetowe
  • Przelewy zagraniczne
  • RODO
Bankowość internetowa

Logowanie

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Polityka informacyjna
  • PSD2
  • EURO-FATCA
  • Schemat organizacyjny
    • Karty VISA
    • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Godziny graniczne

Zobacz także

  • Weryfikacja beneficjentów Tarczy PFR
  • Tarcza Finansowa PFR
  • Komunikat
  • Komunikat
  • Zmiana wysokości limitu transakcji zbliżeniowych

Kursy walut

Waluta Ilość Kurs
USD 1 3,7737
EUR 1 4,5541
CHF 1 4,1257
GBP 1 5,2755

KOMUNIKAT

PRZEDSTAWIENIE DOKUMENTACJI W CELU WERYFIKACJI BENEFICJENTÓW

W ZWIĄZKU Z OTRZYMANĄ SUBWENCJĄ W RAMACH TARCZY PFR

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do
31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

  • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.
Należy pamiętać, że:

  • Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
  • Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:
W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:

  • na adres mailowy: rozliczenia.bsszumowo@bankbps.pl
  • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek „Umocowanie beneficjenta” według instrukcji “Składanie wniosku umocowanie beneficjenta”

W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:

  • osobiście w placówce Banku,
  • przesłać pocztą na adres: Bank Spółdzielczy w Szumowie 18-305 Szumowo ul. sierż. pchor. Zygmunta Przeździeckiego 3

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r. 

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka informacyjna
  • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Przelewy zagraniczne
  • Polityka prywatności
  • Bezpieczeństwo bankowości intrenetowej
  • RODO
  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus

KLIENCI INDYWIDUALNI

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Rachunki ROR
  • Lokaty
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje
  • Podstawowy Rachunek Płatniczy

PRZEDSIĘBIORCY

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Rachunki bieżące
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje

ROLNICY

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Rachunki bieżące
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje

Bankowość elektroniczna

  • Bezpieczeństwo bankowości intrenetowej
  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Karty VISA
  • SMS Banking
  • InternetBanking
  • HomeBanking
  • Płatności Internetowe
  • Biometria
Tarcza Finansowa PFR KOMUNIKAT
test

test

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies, przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów oraz informacja dotycząca RODO znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Scroll to top