Bank Spółdzielczy w Szumowie | Innowacyjny bank godny zaufania
  • Strona Główna
  • Klienci indywidualni
    • Rachunki ROR
    • Lokaty
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Podstawowy Rachunek Płatniczy
  • Przedsiębiorcy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Planet Pay
  • Rolnicy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
  • Bankowość elektroniczna
    • SMS Banking
    • Biometria
    • InternetBanking
    • Karty VISA
    • Płatności Internetowe
  • Przelewy zagraniczne
  • RODO
  • Menu Menu
Bankowość internetowa

Logowanie

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Polityka informacyjna
  • PSD2
  • EURO-FATCA
  • Schemat organizacyjny
    • Karty VISA
    • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Godziny graniczne
  • Wskaźniki referencyjne

Archiwa

  • maj 2025 (2)
  • kwiecień 2025 (1)
  • grudzień 2024 (2)
  • październik 2024 (2)
  • sierpień 2024 (1)
  • czerwiec 2024 (2)
  • maj 2024 (1)
  • marzec 2024 (1)
  • grudzień 2023 (1)
  • luty 2023 (1)
  • styczeń 2023 (1)
  • grudzień 2022 (1)
  • listopad 2022 (1)
  • lipiec 2022 (1)
  • marzec 2022 (2)
  • grudzień 2021 (1)
  • październik 2021 (1)
  • maj 2021 (1)
  • kwiecień 2021 (1)
  • luty 2021 (1)
  • styczeń 2021 (1)
  • grudzień 2020 (1)
  • listopad 2020 (1)
  • maj 2020 (1)
  • kwiecień 2020 (2)
  • marzec 2020 (3)
  • grudzień 2019 (2)
  • kwiecień 2019 (2)
  • marzec 2019 (1)
  • grudzień 2018 (1)
  • czerwiec 2018 (1)
  • maj 2018 (1)
  • luty 2018 (1)
  • grudzień 2017 (2)
  • wrzesień 2017 (2)
  • kwiecień 2017 (1)
  • marzec 2017 (1)
  • grudzień 2016 (1)
  • kwiecień 2016 (1)
  • grudzień 2015 (3)
  • marzec 2015 (2)
  • grudzień 2014 (2)

KOMUNIKAT

PRZEDSTAWIENIE DOKUMENTACJI W CELU WERYFIKACJI BENEFICJENTÓW

W ZWIĄZKU Z OTRZYMANĄ SUBWENCJĄ W RAMACH TARCZY PFR

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do
31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

  • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.
Należy pamiętać, że:

  • Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
  • Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:
W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:

  • na adres mailowy: rozliczenia.bsszumowo@bankbps.pl
  • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek „Umocowanie beneficjenta” według instrukcji „Składanie wniosku umocowanie beneficjenta”

W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:

  • osobiście w placówce Banku,
  • przesłać pocztą na adres: Bank Spółdzielczy w Szumowie 18-305 Szumowo ul. sierż. pchor. Zygmunta Przeździeckiego 3

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r. 

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

Link to: Tarcza Finansowa PFR Link to: Tarcza Finansowa PFR Tarcza Finansowa PFR Link to: KOMUNIKAT Link to: KOMUNIKAT KOMUNIKAT
Scroll to top Scroll to top Scroll to top

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies, przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów oraz informacja dotycząca RODO znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

AkceptujeZamknij

Ustawienia plików cookie i prywatności



Polityka prywatności

Możesz przeczytać o naszych plikach cookie i ustawieniach prywatności szczegółowo na naszej stronie Polityka prywatności.

Polityka prywatności
AkceptujeZamknijPolityka prywatności