Bank Spółdzielczy w Szumowie | Innowacyjny bank godny zaufania
  • Strona Główna
  • Klienci indywidualni
    • Rachunki ROR
    • Lokaty
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Podstawowy Rachunek Płatniczy
  • Przedsiębiorcy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Planet Pay
  • Rolnicy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
  • Bankowość elektroniczna
    • SMS Banking
    • Biometria
    • InternetBanking
    • HomeBanking
    • Karty VISA
    • Płatności Internetowe
  • Przelewy zagraniczne
  • RODO
Bankowość internetowa

Logowanie

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Polityka informacyjna
  • PSD2
  • EURO-FATCA
  • Schemat organizacyjny
    • Karty VISA
    • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Godziny graniczne
  • Wskaźniki referencyjne

Zobacz także

  • Wakacje kredytowe
  • Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi
  • Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
  • Komunikat
  • Rozliczenia Tarczy Finansowej 2.0

Uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mojeID.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet  będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Wykorzystanie usługi mojeID:

  • Usługi publiczne

Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

  • e-Commerce

Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

  • Energetyka

Rejestracja wniosku/formularza

Przedłużenie umowy

Dostęp do portalu klienta

  • Medycyna

Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

Zakup leków przez internet

  • Media

Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

Opłacanie abonamentu

  • Ubezpieczenia

Sprzedaż polisy przez internet

Odnowienie polisy (Direct)

MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka informacyjna
  • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Przelewy zagraniczne
  • Polityka prywatności
  • Bezpieczeństwo bankowości intrenetowej
  • RODO
  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay

KLIENCI INDYWIDUALNI

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Rachunki ROR
  • Lokaty
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje
  • Podstawowy Rachunek Płatniczy

PRZEDSIĘBIORCY

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Rachunki bieżące
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje

ROLNICY

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Rachunki bieżące
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje

Bankowość elektroniczna

  • Bezpieczeństwo bankowości intrenetowej
  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Karty VISA
  • SMS Banking
  • InternetBanking
  • HomeBanking
  • Płatności Internetowe
  • Biometria
test

test

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies, przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów oraz informacja dotycząca RODO znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Scroll to top