Bank Spółdzielczy w Szumowie | Innowacyjny bank godny zaufania
  • Strona Główna
  • Klienci indywidualni
    • Rachunki ROR
    • Lokaty
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Podstawowy Rachunek Płatniczy
  • Przedsiębiorcy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Planet Pay
  • Rolnicy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
  • Bankowość elektroniczna
    • SMS Banking
    • Biometria
    • InternetBanking
    • HomeBanking
    • Karty VISA
    • Płatności Internetowe
  • Przelewy zagraniczne
  • RODO
Bankowość internetowa

Logowanie

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Polityka informacyjna
  • PSD2
  • EURO-FATCA
  • Schemat organizacyjny
    • Karty VISA
    • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Godziny graniczne
  • Wskaźniki referencyjne

Zobacz także

  • Planet Pay
  • Wakacje kredytowe
  • Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi
  • Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
  • Komunikat

Szanowni Klienci !
Bank  Spółdzielczy w Szumowie uprzejmie informuje, iż w celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, wprowadził możliwość czasowego zawieszenia spłat rat zobowiązań kredytowych, bez dodatkowych opłat i prowizji.
Opcja zawieszenia spłaty kredytu jest dostępna dla Kredytobiorców, którzy uzasadnią konieczność zawieszenia spłaty kredytu pogorszeniem swojej sytuacji finansowej spowodowanej pandemią koronawirusa.
Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, a o decyzji zostaniesz powiadomimy niezwłocznie.

W celu zapoznania się z procedurą i skorzystania z odroczenia należy skontaktować się telefonicznie z pracownikiem zespołu kredytów pod numerem telefonu: 86 476 96 03 lub 86 476 93 53.

Szczegóły  rozwiązań  dla  klientów  indywidualnych
 Klientom indywidualnym umożliwiamy zawieszenie rat kredytów hipotecznych oraz kredytów gotówkowych.

Zawieszenie, na wniosek Kredytobiorcy, może dotyczyć tylko rat kapitałowych (odsetki płatne w terminach wynikających z umowy kredytu) bez możliwości wydłużenia okresu kredytowania.

Odroczenie terminu spłaty rat kapitałowych bez wydłużenia okresu kredytowania oznacza, że okres spłaty kredytu pozostaje bez zmian, a wysokość kolejnych rat kapitałowych po terminie zakończenia okresu zawieszenia spłat rat kapitałowych ulega odpowiedniemu zwiększeniu.

Zawieszenie może obejmować maksymalnie okres do 3 miesięcy.

Wniosek o odroczenie spłaty raty kapitałowej wraz z uzasadnieniem możesz złożyć:

    • poprzez wysłanie e-maila na adres: kontrola.bszumowo@bankbps.pl lub kredyty.bsszumowo@bankbps.pl
    • listem poleconym lub pocztą kurierską na adres Banku:

Bank Spółdzielczy w Szumowie, ul. Przeździeckiego 3, 18-305 Szumowo,

    • osobiście w Banku (Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30)

W uzasadnieniu wniosku należy wskazać w jaki sposób pogorszyła się sytuacja finansowa Kredytobiorcy i jak to wpływa na konieczność zawieszenia spłaty rat.

Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa Państwa i pracowników Banku zachęcamy Państwa do kontaktu z wykorzystaniem wskazanych kanałów elektronicznych

Poniżej wniosek do pobrania dla Klienta indywidualnego

wniosek klient indywidualny

Pobrany wniosek należy wydrukować i podpisać zgodnie z podpisem złożonym w karcie wzorów podpisu lub  na umowie kredytowej, a następnie  skan wniosku wysłać na wskazany adres e-mail.

Szczegóły rozwiązań dla przedsiębiorców i rolników
Rolnikom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią  koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające m.in.: odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.

Proponujemy zawieszenie rat w części kapitałowej kredytów:

      • obrotowych,
      • inwestycyjnych, z zastrzeżeniem, że kredyty inwestycyjne preferencyjne, będą podlegały indywidualnej i szczegółowej weryfikacji pod kontem możliwości odroczenia.

Zawieszenie może obejmować maksymalnie okres do 6 miesięcy.

Zastosowane odroczenia terminu spłaty może spowodować:

  • wydłużenie okresu kredytowania o zastosowany analogiczny okres odroczenia;
  • po okresie prolongaty pozostałe raty zostaną równomiernie powiększone o odroczone płatności.

Wniosek o odroczenie spłaty raty kapitałowej wraz z uzasadnieniem możesz złożyć:

  • listem poleconym lub pocztą kurierską na adres Banku:

Bank Spółdzielczy w Szumowie, ul. Przeździeckiego 3, 18-305 Szumowo,

    • osobiście w Banku (Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30)

W uzasadnieniu wniosku należy wskazać w jaki sposób pogorszyła się sytuacja finansowa Kredytobiorcy i jak to wpływa na konieczność zawieszenia spłaty rat.

Pozytywna decyzja, wiąże się z zawarciem aneksu do umowy zmieniającego harmonogram spłat kredytu. Aneks będzie można podpisać w  Banku lub korespondencyjnie.

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka informacyjna
  • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Przelewy zagraniczne
  • Polityka prywatności
  • Bezpieczeństwo bankowości intrenetowej
  • RODO
  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay

KLIENCI INDYWIDUALNI

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Rachunki ROR
  • Lokaty
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje
  • Podstawowy Rachunek Płatniczy

PRZEDSIĘBIORCY

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Rachunki bieżące
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje

ROLNICY

  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Rachunki bieżące
  • Kredyty
  • Opłaty i prowizje

Bankowość elektroniczna

  • Bezpieczeństwo bankowości intrenetowej
  • PSD2
  • Epidemia koronawirusa
  • Informacja za 2019 rok
  • Apple Pay
  • mojeid
  • Wniosek Rodzina 500 plus
  • Wskaźniki referencyjne
  • Kredyt ekologiczny
  • Informacja za 2020 r.
  • Sprawozdanie finansowe 2020
  • Rozliczenia Tarczy 2.0
  • Informacja za 2021 rok
  • Sprawozdanie finansowe 2021
  • Planet Pay
  • Karty VISA
  • SMS Banking
  • InternetBanking
  • HomeBanking
  • Płatności Internetowe
  • Biometria
test

test

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies, przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów oraz informacja dotycząca RODO znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Scroll to top