Bank Spółdzielczy w Szumowie | Innowacyjny bank godny zaufania
  • Strona Główna
  • Klienci indywidualni
    • Rachunki ROR
    • Lokaty
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Podstawowy Rachunek Płatniczy
  • Przedsiębiorcy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
    • Planet Pay
  • Rolnicy
    • Rachunki bieżące
    • Kredyty
    • Opłaty i prowizje
  • Bankowość elektroniczna
    • SMS Banking
    • Biometria
    • InternetBanking
    • APLIKACJA MOBILNA
    • BLIK
    • Karty VISA
    • Płatności Internetowe
  • Przelewy zagraniczne
  • RODO
  • Menu Menu
Bankowość internetowa

Logowanie

MENU

  • O Banku
  • Grupa BPS
  • Historia
  • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Polityka informacyjna
  • PSD2
  • EURO-FATCA
  • Schemat organizacyjny
    • Karty VISA
    • Zasady ładu korporacyjnego
  • REKLAMACJE – ZGŁOSZENIA
  • Godziny graniczne
  • Wskaźniki referencyjne

Archiwa

  • czerwiec 2025 (1)
  • maj 2025 (2)
  • kwiecień 2025 (1)
  • grudzień 2024 (2)
  • październik 2024 (2)
  • sierpień 2024 (1)
  • czerwiec 2024 (2)
  • maj 2024 (1)
  • marzec 2024 (1)
  • grudzień 2023 (1)
  • luty 2023 (1)
  • styczeń 2023 (1)
  • grudzień 2022 (1)
  • listopad 2022 (1)
  • lipiec 2022 (1)
  • marzec 2022 (2)
  • grudzień 2021 (1)
  • październik 2021 (1)
  • maj 2021 (1)
  • kwiecień 2021 (1)
  • luty 2021 (1)
  • styczeń 2021 (1)
  • grudzień 2020 (1)
  • listopad 2020 (1)
  • maj 2020 (1)
  • kwiecień 2020 (2)
  • marzec 2020 (3)
  • grudzień 2019 (2)
  • kwiecień 2019 (2)
  • marzec 2019 (1)
  • grudzień 2018 (1)
  • czerwiec 2018 (1)
  • maj 2018 (1)
  • luty 2018 (1)
  • grudzień 2017 (2)
  • wrzesień 2017 (2)
  • kwiecień 2017 (1)
  • marzec 2017 (1)
  • grudzień 2016 (1)
  • kwiecień 2016 (1)
  • grudzień 2015 (3)
  • marzec 2015 (2)
  • grudzień 2014 (2)

BLIK w aplikacji mobilnej Banku

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank

To szybkie, proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

Zaletami usługi są: szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy.

Warunki niezbędne dla skorzystania z usługi BLIK na telefon:

  • smartfon z zainstalowaną AKTUALNĄ aplikacją „Nasz Bank”
  • włączone opcje w ustawieniach aplikacji: „Ustawienia BLIK” oraz „Przelew na telefon BLIK”

Funkcja aplikacji mobilnej Nasz Bank – BLIK na telefon

Dzięki aplikacji mobilnej Nasz Bank – BLIK prześlesz  natychmiastowo (w ciągu kilkunastu sekund) pieniądze na rachunek odbiorcy z wykorzystaniem numeru telefonu odbiorcy korzystającego z BLIKA.

Jak wykonać przelew na telefon BLIK ?

  • Zaloguj się do aplikacji „Nasz Bank”
  • Wybierz zakładkę „Płatności”
  • Wybierz opcje „Przelew na telefon”
  • Wpisz numer telefonu odbiorcy przelewu, nazwę odbiorcy, tytuł operacji, kwotę operacji
  • Wybierz DALEJ, potem WYKONAJ i podaj e-PIN aplikacji zatwierdzający transakcję.

JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO?

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub dzwoniąc do Banku

PRZEWODNIK AKTYWACJI USŁUGI BLIK

Scroll to top Scroll to top Scroll to top

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies, przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów oraz informacja dotycząca RODO znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

AkceptujeZamknij

Ustawienia plików cookie i prywatności



Polityka prywatności

Możesz przeczytać o naszych plikach cookie i ustawieniach prywatności szczegółowo na naszej stronie Polityka prywatności.

Polityka prywatności
AkceptujeZamknijPolityka prywatności