BLIK w aplikacji mobilnej Banku
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank
To szybkie, proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Zaletami usługi są: szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy.
Warunki niezbędne dla skorzystania z usługi BLIK na telefon:
- smartfon z zainstalowaną AKTUALNĄ aplikacją „Nasz Bank”
- włączone opcje w ustawieniach aplikacji: „Ustawienia BLIK” oraz „Przelew na telefon BLIK”
Funkcja aplikacji mobilnej Nasz Bank – BLIK na telefon
Dzięki aplikacji mobilnej Nasz Bank – BLIK prześlesz natychmiastowo (w ciągu kilkunastu sekund) pieniądze na rachunek odbiorcy z wykorzystaniem numeru telefonu odbiorcy korzystającego z BLIKA.
Jak wykonać przelew na telefon BLIK ?
- Zaloguj się do aplikacji „Nasz Bank”
- Wybierz zakładkę „Płatności”
- Wybierz opcje „Przelew na telefon”
- Wpisz numer telefonu odbiorcy przelewu, nazwę odbiorcy, tytuł operacji, kwotę operacji
- Wybierz DALEJ, potem WYKONAJ i podaj e-PIN aplikacji zatwierdzający transakcję.
JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO?
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub dzwoniąc do Banku