Aplikacja Mobilna Nasz Bank
Aplikacja Mobilna Nasz Bank umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do rachunków Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon lub tablet z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na rachunku bieżącym
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji
Korzyści:
- mobilność
- dostępność
- wygoda
- szybkość
- mobilna autoryzacja